Februarie 2021 Dacă mesajul nu se deschide, deschideți-l cu browser-ul.
 
 
 
  Gorenje  
 
 
 
 
 
 
Gorenje a anunțat un parteneriat global cu Paris Saint-Germain
 
 

Gorenje, unul dintre liderii de pe piața europeană în materie de electrocasnice, a anunțat recent un nou parteneriat global cu Paris Saint-Germain, unul dintre cele mai faimoase cluburi de fotbal ale lumii. Păstrând o tradiție de peste 70 de ani, Gorenje a devenit din 2018 o parte esențială a grupului Hisense din China, unul dintre liderii mondiali în materie de electronice și electrocasnice.


Un parteneriat al maeștrilor


Noul parteneriat dintre Gorenje și Paris Saint-Germain marchează începutul unei noi ere în ceea ce privește sponsorizările sportive ale acestei mărci. Măiestria universului de electrocasnice și arta lumii fotbalului se vor îmbina într-un parteneriat pe măsură. În noua realitate a Coronavirusului, fanilor le lipsește să fie pe stadion și să-i ovaționeze pe maeștrii din teren. Acum însă, ei vor putea să ovaționeze echipele favorite de acasă, în timp ce savurează delicioasele preparate obținute cu electrocasnicele Gorenje. Meciul preferat și o viață simplă, plină de micile bucurii ale vieții de acasă: ce altceva ne-am mai putea dori în aceste vremuri?


Dragostea pentru fotbal, resimțită în toate colțurile lumii


Alenka Potočnik Anžič, director de marketing în cadrul grupului Hisense Gorenje Europe a declarat: „Suntem încântați de formarea acestui parteneriat cu unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal din lume. Paris Saint-Germain este o instituție cu adevărat unică, precum și un partener de afaceri deosebit. Valorile lor fundamentale coincid perfect cu ale noastre. Împărtășim grija față de societatea în care trăim, și sperăm că împreună putem aduce fericire și bucurie în milioane de case din întreaga lume. Chiar și în aceste vremuri excepționale, ne putem încă bucura la maxim de viață. Ne-ar plăcea să-i vedem pe fanii Paris Saint-Germain ovaționând pentru clubul lor îndrăgit, bucurându-se în acest timp de confortul casei lor, înconjurați de electrocasnicele Gorenje.”


O marcă ce simplifică și conferă semnificație vieții


Încă de la început, Gorenje s-a concentrat pe electrocasnice și servicii. Marca slovenă propune inovații tehnice desăvârșite și pune la dispoziție soluții practice și impecabile. Promisiunea sa chiar este reală: electrocasnicele Gorenje simplifică viața cu adevărat. Valorile sale fundamentale sunt clare: simplitate, funcționare eficientă, longevitate și sustenabilitate. De-a lungul anilor, marca a rămas dedicată acestor valori, și a atins un grad considerabil de notorietate. Standardele sale sunt înalte, și a devenit în timp o marcă fiabilă. Gorenje pune un preț mare pe utilizatori și pe satisfacția acestora. Sportul este un instrument important care îi ajută să rămână în contact cu comunitatea. Gorenje se mândrește cu implicarea sa din ultimii 30 ani în mai multe sponsorizări sportive, și contribuția sa în câteva povești grozave din lumea sportului.


Pasiunea Gorenje pentru sport este reală


Prin acest parteneriat, Gorenje își va consolida poziția de lider în sponsorizările sportive din Europa. Timp de aproape 30 ani, Gorenje a susținut echipa slovenă nordică și clubul de handbal Gorenje Velenje. În plus, din 2017, Gorenje a devenit partener oficial al Federației Europene de Handbal.


În prezent, Gorenje pășește în lumea sacră a fotbalului sponsorizând UEFA Euro 2020 și Paris Saint-Germain. Iar acesta este doar începutul unei aventuri palpitante.


 
 
 
 
   
 
 
Dezabonare
 
 
www.gorenje.ro/