închide
...
Joi, 24. Noiembrie 2011

NextLEVEL

NextLEVEL

Experienţa NextLEVEL împreuna cu Gorenje Romania în 2011

Pe 24 Noiembrie 2011 Gorenje România și-a invitat toți partenerii să ia parte la experiența NextLEVEL la Hotel Orizont din Predeal în cadrul lansării Noii Generații de Mașini de spălat și Uscătoare Gorenje.

După ce a trecut cu bine peste situația economică nefavorabilă de anul acesta - Gorenje a decis să se întâlnească cu partenerii săi pentru a le mulțumi și a le prezenta o nouă gamă de produse pentru anul 2012. În cadrul lansării, Gorenje și-a îndrumat partenerii pas cu pas în viitor, către o nouă lume a inovației și simplității. Toți invitații au fost pregătiți să descopere alături de noi un nou nivel al performanței.
Un moment deosebit a fost oferit de unul dintre invitații speciali, Doamna Jadranka Sturm, Ambasadorul Republicii Slovenia în România, care a subliniat atât importanța brand-ului Gorenje pe piața internațională cât şi performanţele brandului în cei 9 ani de activitate pe piaţa din România.
A fost nevoie de o scurtă recapitulare a momentelor cheie pentru firma Gorenje pe piața din România. În 2002 a fost înființată reprezentanța iar în scurt timp Gorenje a devenit o companie în adevăratul sens al cuvântului. Între 2002 și 2008 scopul nostru principal a fost acela de a crește cota de piață. După aproape 10 de ani de activitate de în România, Gorenje are clienți din rândul vechilor săi parteneri și îmbunătățește constant valoarea brand-ului pe piața din România. Unicul nostru țel este acela de a fi cât mai aproape de clientul final și de a oferi cele mai bune produse și servicii.
Trebuie să recunoaștem că acest eveniment a constituit o reală oportunitate de ne prezenta planurile în ceea ce privește strategia de vânzare și viitoarele colaborări pentru anul 2012.

Strategia companiei Gorenje pe prim plan inovaţia şi designul. Chiar dacă în perioada în care puterea de cumpărare scade sunt mult mai căutate produsele mai ieftine, noi în Gorenje nu dorim să renunţăm la segmentul de produse medium şi premium nici în 2012.