închide
...

Colecția Gorenje by Ora ïto White

Colecția Gorenje Ora ïto: Inspirația luminii

Simplexity. Simplu și complex. Surplusul inutil este îndepărtat și se mențin doar liniile curate în design. Designul simplu ce ne înconjoară azi și mâine. Liniile simple și curate oglindesc designul viitorului, când viziunea devine realitate. Alb. Sau, așa cum se exprimă designerul, în propria limbă: Le blanc! Puritatea și simplitatea dezvaluie fiecare detaliu. Asociat cu alb, designul obține un sens special. Lumina derivată din fuziunea tuturor culorilor nu permite nicio greșeală.  Nimic nu este în exces, totul are un scop, răsfăț și flirt cu lumina și atingerea. Bucătăria albă oferă oricui o alegere individuală nesfârșită. Cei care au o viziune in culori, vor alege un fond alb. Doar un astfel de fond permite o varietate nesfârșită de gusturi și mirosuri, realitate și imaginație. Într-o astfel de bucătărie este posibil să visezi în orice culoare. Prin puterea magică a luminii! Gândiți în culori. Alegeți albul.

Gândiți în culori. Alegeți albul!

Azi, Gorenje, unul dintre producătorii europeni de top de produse electrocasnice pentru casă combină tehnologia avansată cu un design exclusivist, distinctiv și o calitate ridicată. Prin produsele sale inovatoare, perfecte din punct de vedere tehnic, cu stil și prietenoase cu mediul, Gorenje dorește să devină cel mai inovator și axat pe design creator de aparate electrocasnice pentru casă din lume.

Pentru a face produse electrocasnice cu un design exclusivist și stilat mai accesibile pentru un public mai larg, Gorenje a început colaborarea cu tânărul designer francez Ora ïto. Rezultatul acestei colaborări este colecția Gorenje Ora ïto. Inițial pe negru, acum si pe alb, cu puterea magică a luminii.

Ora ïto: maestrul albului

În spatele mărcii Ora ïto se află tânărul designer francez ale cărui idei provocatoare i-au asigurat ascensiunea rapidă în vârful lumii designului. La începutul carierei lui, a prezentat modelele și ideile sale pentru produse virtuale, sub semnătura unor mărci cunoscute, pe propriul website. Lumea a început să comande produse care nu existau. Companii mari, precum Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple și Levi’s, ar fi putut să-l dea în judecată pe tânărul pretendent, dar au fost atât de impresionate de modelel sale, încât au ales să-l angajeze.

Galerie